środa, 10 lipca 2019

Ja, joga

Czym jest joga? Dlaczego warto nauczyć dzieci ćwiczyć kolejne asany? Odpowiadają autorzy książki "Ja, joga". 



 Susan Werde i Peter Reynolds w "Ja, joga" pokazują siłę medytacji i asan pochodzących z jogi. Pokazując dziewczynkę żyjącą w XXI wieku - czasie ciągłego hałasu, natłoku myśli i bodźców prezentują jednocześnie rozwiązanie tej stresującej sytuacji.

 Dziewczynka wchodząc w asany wojownika, drzewa palmowego czy pozycję przypominającą gwiazdę mierzy się z własnym ciałem, ograniczeniami i otoczeniem. Trening uważności podczas zajęć jogi pozwala wzmocnić ciało, uspokoić myśli i uświadomić sobie związek ciała z duchem. 

Najważniejsza w książce "Ja, joga" jest jednak bezwarunkowa akceptacja siebie pozwalająca na szczęśliwe życie w świecie, który zmienia się nieustannie. "Ja, joga" to książka pełna humoru pozwalająca wykorzystać wszystko to, czego uczy ta dyscyplina rodem z Indii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz